Annemarie's exchange year in The States

GASTGEZIN! BIJNA! TIMES FLY!

Hallo allemaal!

Reismee heeft een grote storing gehad en hierdoor was mijn reisblog ook uit de lucht... Nu is hij er gelukkig weer alleen is mijn eerdere reisverhaal weg, en was de opmaak etc, ook weg... Nou ja geen probleem want ik heb heel leuk nieuws, zoals je wel kunt zien aan de titel van deze reisblog. Donderdag 10 juli rond 11.00 werd ik gebeld door Lana van HSteam Travel Active (de Nederlandse organisatie met wie ik naar de VS ga) met het geweldige nieuws dat ik geplaatst ben.

Ik kom te wonen in het noorden van Oregon, een uurtje van de zee, en een uurtje van de grote stad Portland. Het gastgezin bestaat uit een vader / moeder en een dochter van dezelfde leeftijd als mij dus dat is erg leuk :). Over ongeveer 3-4 weken vertrek ik. Eerst heb ik een oriëntatie in New York City, 3 dagen later vlieg ik dan door naar mijn gastgezin. Ik heb al regelmatig contact met mijn gastzusje en heb ook al wat mailcontact gehad met mijn gastouders. Ze komen over als hele warme en gezellige mensen, en ik heb echt het gevoel dat ik het echt getroffen heb met dit gezin.

Begin september zal mijn school beginnen, er zijn veel activiteiten en vakken die ik kan kiezen (o.a. koken etc), dus dat is heel erg leuk. Verder bied mijn school ook redelijk wat sporten aan, ik zou heel graag een teamsport willen spelen en dan vooral voetbal, maar we moeten nog even kijken of dat mogelijk is, verder kan ik in de winter gaan zwemmen of basketballen, dat lijkt me ook echt supertof.

Ik ga nu nog even wat quality-time doorbrengen hier met m'n familie en nog wat afspreken met m'n vriendinnen. En dan wordt het koffer inpakken (wat echt een enorme klus wordt want er mag maar 23 kilo mee....) en op naar NYC en Oregon. M'n volgende blog post ik waarschijnlijk wanneer ik daar ben. Wil je op de hoogte blijven van mijn avonturen in The States dan kan je je emailadres invullen in het balkje aan de rechterkant, je krijgt dan automatisch een berichtje als ik een nieuwe blog geplaatst heb! Let the adventure begin!

Liefs,

Annemarie

Reacties

Reacties

Jan-Willem

Dag Annemarie,

We hadden het goede nieuws al gehoord en nu leuk jouw eerste blog te lezen. Een hele goede reis wensen we je toe en een warm welkom daar in Oregon.
Lieve groeten van Marion en Jan-Willem

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active