Annemarie's exchange year in The States

Maart

Hallo allemaal,

Sorry dat het weer zolang moest duren voordat er een nieuwe blog kwam. Ik heb het gewoon zo druk, dat het schrijven van een blog er vaak bij in schiet...

Oké, mijn laatste blog heb ik geschreven in januari, wat is er in januari gebeurd.... Het zwemseizoen was nog aan de gang, we hadden 2 away-meets (wedstrijden) in Salem (capitol of Oregon), en verder in mid-februari hadden we districts!!! DIt is het grote eindtoernooi waarbij je met jouw school nog een laatste keer compete tegen alle andere scholen waar je tijdens het seizoen al tegen gezwommen hebt. Ik zwom de freestyle en backstroke, ging erg goed, en was 2de geworden in mijn heat :). De volgende dag zwommen alleen de hele goede varsity zwemmers, die misschien wel naar state gingen, dus die hebben we aangemoedigd,en jaaaa...... WE HEBBEN DISTRICTS GEWONNEN, WOEHOE! 'savonds pizza gegeten met z'n allen en de film Big Hero 6 gekeken. Ik vond het zwemseizoen echt heel erg leuk, maar aan de andere kant was 3 maanden elke dag ook wel weer genoeg en keek ook wel weer uit naar het doen van een andere sport.

In januari hadden we ook onze 'finals' (toetsen die gaan over alle stof van dat afgelopen semester....). Het was gelukkig heel erg goed te doen! In januari begonnen dus ook de nieuwe vakken, mijn nieuwe vakken waren 'ceramics' en 'painting', ik vind ceramics echt heel erg leuk; ik heb al 2 pinchpots gemaakt, 1 vaas, 1 schildpad, en was afgelopen week bezig met 2 mokken dus die ga ik deze week ook afmaken. Met painting zijn we nu bezig met 3 schilderijtjes in hetzelfde soort thema, en ik heb de zee gekozen, dit project moet ik dit weekend afmaken, en morgen ga ik met 2 exchangevriendinnetjes van me afspreken en ga we afmaken en we gaan frozen kijken, want sarah (germany) heeft frozen nog nooit gezien..

2 weken geleden is het trackseason begonnen, ik weet nog niet precies wat voor events ik wil gaan doen, ik zit er over na te denken, om de 100 sprint te doen, longjump en misschien polstokhoogspringen...Polstookhoogspringen ziet er gewoon zo gaafuit en ik wil het eigenlijkgewoon iniedergeval een keer proberen, dus maar kijken of dat deze week ergens kan.

Gister ben ik naar de schoolplay geweest: Harvey. Erg leuk om te zien hoeveel acteertalent er oponze school zit! Daarna had ik een sleepover met Kelsey en Erin, heel erggezellig! Nu heerlijk een beetje te relaxen. Tijdens de voorjaarsvakantie (begint as vrijdag), ga ik voor 4 dagen camperen met mijn gastgezin in washington, dus daar kijk ik naar uit, hopelijk regent het niet al te veel... En dan ga ik begin april met mijn organisatie voor 3 dagen naar Seattle, woehoeeeee, dat gaat heeeeeel erg leuk worden! En dan hebben weMORP (omgekeerde van prom, niet formeel, lekker gek), dan in mei Prom, danbegin juni graduation en dan zit m'n amerikaanse schooljaar er hier op... Aan de ene kant heel erg fijn dat ik in 3,5 maand m'n ouders en broers weer in m'n armen kan slaan , aan de andere kant toch ookwel echt heel erg jammer dat mijn jaar hier dan voorbij is.De tijdvliegt voorbij en ganog volop genieten van m'n amerikaanse leventje hier in de States!

Veel liefs,

Annemarie

Reacties

Reacties

Cor en Eef

Wat ben je sportief en creatief bezig. Goed zeg. En droom je al in Engels ????????. Maar de tijd gast inderdaad snel. Ongelooflijk dat over 3,5 maanden je Amerikaanse jaar al weer voorbij is. Geniet er nog maar even intens van. Hartelijke groeten. Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active